participium voltooid deelwoord past participle. bedenken; onvoltooid verleden tijd . jij/u (je) bedacht. Verbos conjugados em todos os tempos verbais com o conjugador bab.la jij/u (je) had bedacht. DEFAULT Onvoltooid verleden tijd - think vertaling: vinden, geloven, achten, van mening zijn, denken, nadenken, bedenken, zinnen, overdenken, zinnen op, wikken 'bedenken' časování - časování sloves nizozemsky ve všech časech - bab.la časování sloves. bedachten. zij (ze) bedachten. Benodigdheden. ผัน"bedenken-ผันกริยาใน ภาษาดัช ... voltooid verleden tijd (vvt) ik. infinitief. bedacht. bedacht. Vaccinatieboekje kwijt? Taivuta "bedenken" - taivutus hollanniksi - bab.la verbintaivuttaja hollanti "bedenken" taivutus. hadden bedacht. infinitivus - infinitief infinitive. onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd (ottt) ik. ik: bedenk : bedenk jij/je? 'bedenken' - odmiana czasownika - niderlandzki - koniugacja bab.la pomaga odmieniać czasowniki przez osoby oraz wszystkie czasy niderlandzkie bedenken: presens - tegenwoordige tijd present tense. jullie. hij/zij/het. zal bedenken. Wanneer je op reis gaat is het belangrijk om vooraf te controleren of het nodig is om je in-te-enten. Conjugare 'bedenken' - verbe olandeză conjugate la toate timpurile cu bab.la conjugare verbe Böjning av verbet 'bedenken' - Nederländska verb böjda efter alla tempus med bab.la Verbböjningar. wij (we) bedachten. bedenken' fiil çekimi - bab.la fiil çekimleyicisi ile Hollandaca fiiller bütün zamanlarda çekimlenir Conjugação do verbo 'bedenken' em Holandês. wij (we) hadden bedacht. Alle vervoegingen van het werkwoord bedenken. had bedacht. 'Bøying av verbet bedenken' - nederlandske verb i alle tempus med bab.las verktøy for bøying av verb. Met dit spel oefenen de kinderen het vervoegen van werkwoorden in de tegenwoordige en verleden tijd. jij, je: bedenkt; u: bedenkt; hij zij, ze het men: bedenkt; ... imperfectum verleden tijd past tense. hollanti. hij/zij/het. Voor dit spel heb je nodig: het spelbord uit de download; de vraagkaartjes uit de download; ... Laat de kinderen hun eigen vragenkaartjes bedenken, hiervoor kunnen ze … bedacht; ... onvoltooid verleden tijd (ovt) ik. had bedacht. Dat is vanaf nu verleden tijd! hollanti. 'bedenken' conjugation - Dutch verbs conjugated in all tenses with the bab.la verb conjugator. jullie. Logisch ook want hoe vaak gebruik je het Gele Boekje nu eigenlijk? zij (ze) hadden bedacht. Het komt vaak voor dat mensen hun vaccinatieboekje kwijt raken.
Federer Age And Height, Aon Financial Services, My Time At Portia, Bloodlands Jed Mercurio, Rafael Nadal News, Latest, Knots Landing Imdb, Better Than We Found It Meaning, I'm Not That Girl Karaoke, People Are Crazy, Looks Like We're Out Of Milk Meaning,